De nye arbeidsplasser knyttet til vin

 TAGS:undefined

Økningen i vin forbruk over hele verden har ført til nye medarbeidere som er knyttet til denne sektoren, og det er da nye generasjoner oppstår. Teknologien markere denne nye etterspørselen, som i andre markeder, og vinprodusenter, sosiale medier eller andre digitale karakter hvor det er profiler som kreves.

En av disse stillingene er blogger og community manager, som bidrar til å øke markedsføringen, spesielt for de eksporterende produsenter. Viklet sosial tilstedeværelse er nøkkelen til å gjøre seg kjent og øke antall kunder.

Andre profiler tilhører utviklere og applikasjonsutviklere til gastronomi, spesielt vin. For eksempel er det sporingssystemer som arbeider med NFC (Near Field Communication) teknologi.

Oppstartene slutter ikke å vokse, og det geller også flavored vin. Verdt å merke seg er de som engasjerer sig i brukerne og de er alltid støttet av fagfolk til å velge vin på hver anledning, eller å utvikle prosjekter for bistand som blir smaker av fagfolk, for å gi styringsverktøy i vingården.

Andre mennesker trenger å tilby alle slags profesjonalitet og verktøy for å kunne overvåke helsen til vinstokker, vin modning state … Kravene til forbrukerne blir større. Kvalitet i alle prosesser for vinproduksjon er nødvendig. Så andre tiltalte profiler er knyttet til miljøpåvirkning, kvalitet engineering eller bærekraftig utvikling.

Også alt som er knyttet til handel relasjoner i utlandet. De er krevende mennesker som forstår vin, men også med fremmedspråk og kunnskap om markedet for å vite operere i ulike land.

 

 TAGS:Capellania 2008Capellania 2008

Capellania 2008

 

 

 TAGS:Domaine de Chevalier 2011Domaine de Chevalier 2011

Domaine de Chevalier 2011

 

 

Legg att ein kommentar De nye arbeidsplasser knyttet til vin

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *